Watter Eetplan Om Te Kies

Kies Jy Banting of Lae Gi ?

Enige eetplan werk, die vraag is, kan jy daarby hou? 

Lees hier meer voordat jy jou keuse maak:

BANTING

 

  • Banting is vir mense wat sukkel om gewig te verloor as hulle koolhidrate (brood, aartappels, rys, suiker en ander stysel) eet. Koolhidrate en suiker veroorsaak dat jou insulienvlakke styg en daarom voel jy ook chronies honger en kry “cravings”. Dit is die ideale plan vir mense wat insulienweerstandig is en ook vir mense wat aan vetsug ly. Dit is n Lae Koolhidraat, Hoë Vet eetplan waar jy stysel en suiker heeltemal uitsny en meer goeie vet in jou eetplan toelaat. Met ander woorde as jy opgeblaas voel nadat jy brood of stysel geëet het, of as jy gewig optel sodra jy stysel of suiker eet, is dít die eetplan vir jou. Die koolhidrate wat jy inneem is in die groente. Jy kry jou energie van “vet”, met anderwoorde olyfolie, botter, volroom produkte, kaas, neuteens. Nuutste navorsing het bewys dat dit nie vet in jou dieet is wat hartsiektes veroorsaak nie, maar wel verfynde koolhidrate en suiker. Ons Banting eetplanne is saamgestel deur Anel Kirsten, n dieetkundige van die Kaap en Dr Schoombee van Stellenbosch.
  • Met die Banting leefstyl eet mens net as jy honger is. Hierdie eetplan is dus net n riglyn. As jy nie honger is nie kan jy etes oorslaan. As jy honger raak tussen maaltye dan het jy nie genoeg vet ingeneem in jou vorige maaltyd nie.
  • Volg die Banting-riglyne en die GROEN; ORANJE en ROOI lyste.
  • Alkohol: drink droë witwyn, rooiwyn, droë sjampanje of Whiskey en water/soda. As jy alkohol gebruik en steeds sukkel om gewig te verloor. Sny alkohol uit.

Kry jou aanlyn Mooi Maag & Banting oefen- en eetplan hier: 

Combo Mooi Maag & Wenlyf Banting

LAE GI

  • Mense wie se insulienafskeiding gereeld die hoogte inskiet, sukkel om gewig te verloor. Verfynde koolhidrate veroorsaak skommelinge in jou insulienvlakke. Indien jy NIE koolhidrate in jou dieet wil beperk tot net groente nie, maar steeds brood, pasta en aartappels wil eet, volg dan die Lae GI plan. Geen verfynde meel nie, geen witbrood, koek ens nie, maar wel stysel met  lae GI indeks. Dit is koolhidrate wat energie stadig vrystel. Omdat jy egter koolhidrate in die eetplan kry, is dit n lae vet eetplan. Moenie koolhidrate en hoë vet kombineer nie!
  • Kyk gereeld na nie Glukemiese Indeks wat jy saam met jou eetplan kry, om uitruilings te maak vir koolhidrate.

Kry jou aanlyn Mooi Maag en Lae GI oefen- en eetplan hier:

Combo Mooi Maag & Lae GI 

 

Comments 2

    1. Hi Frans

      Gaan na https://www.lindakriel.co.za
      (Selfoon kliek op 3 strepies vir die menu)
      // kliek op My rekening en Teken in.
      // Vul jou username en password in en kliek op Login.
      // kliek op OEFEN-en EETplanne en jy sal jou planne sien.
      // ‘Hover’ op jou planne(Wenlyf Banting). Daar sal ‘n foto/logo verskyn en onder die foto is die inhoud waarna jy soek.
      // Kliek op die inhoud onder foto en kliek op dit (bv inleiding, Detoks, eetplan ens) waarna jy opsoek is.
      Geniet jou eet- en oefenplanne!

      Mans moet hul proteien porsies 1,5 tot verdubbel met die eetplanne.

      Groete
      Lize (Biokinetika)
      LINDA KRIEL FITNESS

Leave a Reply