‘n Plat Magie Sonder Sweet

‘n Plat Magie Sonder Sweet!

Fiksheid begin by ‘n sterk middellyf (core). As jy ure agter ‘n lessenaar deurbring en jy wil graag jou maagspiere oefen, raak kreatief en oefen jou maagspiere net daar waar jy is, sonder om eers van jou stoel af op te staan. Al wat jy benodig is ‘n stewige stoel met ‘n ruglening.

Soveel mense sukkel ook met rug- en nekprobleme en kan nie die gewone maagoefeninge doen nie. Hierdie sittende maagoefeninge is die antwoord, want jy gebruik nie jou nek- of rugspiere nie.

Jy kan ook die Mooi Maag aanlynplan kry teen slegs R90 tot Lockdown verby is.

Kliek hier om meer te lees: MOOI MAAG PLAN

Hierdie oefening vir jou maag en middellyf kan jy élke dag doen. Dit werk ook jou bobeen-spiere:

1) LIG EIMG_1457EN BEEN:  Sit met jou rug teen die ruglening. Maag ingetrek en rug regop. Plaas jou hande agterom die ruglening om jouself te stut. Lig nou jou linkerbeen op, terwyl jy jou maagspiere intrek.

2) ALBEI BENE OP: Lig nou ook jou regterbeen op sodaIMG_1463t albei voete van die grond af is en jou knieë amper borshoogte is. Hou jou maagspiere ingetrek. Hou die posisie so vir 2 sekondes voordat jy jou bene laat sak.

3) VOETE RAAK GROND: Laat sak n

IMG_1471ou albei bene gelyk totdat jou voete grond raak. Herhaal die hele oefening: Lig linkerbeen, regterbeen, laat sak albei. Doen dit 10 keer. Rus 10 sekondes.

Hoeveel?

Beginners: 1 stel

Middelvlak: 3 stelle

Gevorderd: 5 stelle

Ekstra: Lig nou albei voete gelyk en hou die posisie vir 10-30 sekondes. Hou jou maag ingetrek! Beginners: 10 sek; Middelvlak 20 sek; Gevorderd 30 sek

Lekker oefen!

Linda Kriel xxx

Comments 5

    1. Post
      Author

      Hallo Mandie

      Ja jy kan die Mooi Maag kombineer met my Somerlyf Lae Gi plan of met die Wenlyf Banting plan. Die twee combo’s is nou op spesiale aanbieding in die aanlynwinkel. Gaan net op die tuisblad van my webwerf en kliek op winkel.

      Groete
      Linda

  1. Linda nog meer van hierdie oefening asseblief ek sit n lang dag om en probeer gereeld opstaan en beweeg en oefen na werk maar hierdie is vir my goud werd baie dankie!

    1. Post
      Author

Leave a Reply